CRM-форма появится здесь

ՕԳՆՈՒՄ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌԵԼ ԱՎԵԼԻ ՇԱՏ

ՎԱՃԱՌՔԻ ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄ՝ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ԵՐԱՇԽԻՔՈՎ



Ընկերությունների 46% -ը կորցնում են հայտերը նույն կետում. Նրանք չեն հետևում հայտերի բոլոր աղբյուրներին, չեն զանգում, մոռանում են հայտերի մասին, կորցնելով հաճախորդներին և փող:

Ընկերությունների 60% -ը ժամանակի մեծ մասը վաճառքի վրա ծախսելու փոխարեն, այն ծախսում են առօրյա անելիքների վրա. Տեղեկատվությունը պատճենում են մեկ համակարգից մյուսը, ձեռքով ստեղծում են փաստաթղթեր, նոթատետրի մեջ գրառում են անելիքները և այլն։

Ընկերությունների 85%-ը չի օգտագործում իր ներկայիս հաճախորդների բազան մարքեթինգային նպատակներով. Նրանք չեն ուղարկում նամակներ, չեն վերակենդանացնում հին հաճախորդներին, միևնույն ժամանակ, գումար են ծախսում նոր հաճախորդներ ներգրավելու վրա:


Սկսեք ներդրումը անվճար խորհրդատվությունից։ Մենք կուսումնասիրենք ձեր վաճառքի բաժինը, կվերհանենք խնդրահարույց կետերը և կներկայացնենք՝ ինչպես կարող են դրանք լուծվել CRM համակարգի գրագետ ներդրման միջոցով։

Ավելին

CRM-Ի ՆԵՐԴՐՈՒՄԸ ԱՆԽՈՒՍԱՓԵԼԻՈՐԵՆ ՀԱՆԳԵՑՆՈՒՄ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼԻ ԱՃԻՆ

ԻՆՉՈ՞Ւ Է ԴԱ ԱՇԽԱՏՈՒՄ

  • Դուք դադարում եք կորցնել հայտեր։ Բոլոր հայտերը հավաքվում և պահպանվում են CRM-ում, աշխատակիցները հիշում են յուրաքանչյուր հաճախորդի։

  • CRM-ը օգնում է վաճառել՝ ինքնուրույն դնում է առաջադրանքներ, հիշեցնում է հանդիպման մասին, գեներացնում է անհրաժեշտ փաստաթութղը և ուղարկում հաճախորդին։

  • CRM-ը օգնում է մարքեթինգում՝ իրականացնում է E-mail ծանուցումներ, շնորհավորում է հաճախորդներին, օգնում է հասկանալ՝ որ գովազդային արշավն է ապահովել լավագույն արդյունք, իսկ որը չի արդարացրել։

  • Բոլոր նամակագրություններն ու զանգերը պահպանվում են մեկ վայրում, խնդիրներ առաջանալու դեպքում կարելի է տեսնել ամբողջ պատմությունը։

  • Յուրաքանչյուր աշխատակցի համար ստեղծվում է վերլուծություն։ Բացի աշխատակցի եկամտից, տեսանելի է՝ քանի զանգ է կատարել, քանի նամակ է ուղարկել և այլն։ Բեմադրել բուռն գործունեություն՝ չի ստացվի։

1

Վերլուծում ենք

Յուրաքանչյուր բիզնես առանձնահատուկ է՝ տարբեր ապրանքներ, ուղղություններ, հաճախորդներ և վաճառքի մեխանիզմ։ Բիզնեսն ավտոմատացնելու համար, անհրաժեշտ է հասկանալ ընկերության ներսում առկա բիզնես պրոցեսները։ Մենք կանցկացնենք լիարժեք վերլուծություն, կընկղմվենք ձեր բիզնեսի մեջ, կնկարագրենք պրոցեսները, կֆիքսենք առաջնային ցուցանիշները և կկզամենք տեխնիկական առաջադրանք։


Այս առաջադրանքի շրջանակներում մենք կանցկացնենք՝

  • Ընկերության ստորաբաժանումների, բաժինների և աշխատակիցների վերլուծություն
  • Ապրանքների/ծառայությունների, հաճախորդների, վաճառքի գործընթացի, լոյալության համակարգերի վերլուծություն
  • Հայտերի ստացման ուղիների և դրանց կանոնակարգման վերլուծություն
  • Հաճախորդի հետ առկա փաստաթղթաշրջանառության վերլուծություն

2

կարգավորում ենք

Վերլուծության արդյունքնում մենք ճշգրիտ կարգավորում ենք CRM-ը

Ճշգրիտը՝ երբ մենեջերին անհրաժեշտ է կատարել մինիմալ քանակի գործողություններ և իրականացնել մաքսիմալ քանակի վաճառքներ։


Աշխատակիցներ

Բոլոր աշխատակիցներին անհրաժեշտ է ավելացնել CRM-ում, միացնել էլ փոստը, հեռախոսը։ Կարգավորել բաժինները, սահմանել յուրաքանչյուրի իրավունքները։ Տարբերակել յուրաքանչյուր աշխատակցի պարտականությունները և առաջադրանքները։

պրոդուկտ

CRM-ում վաճառքը կայանում է վաճառքի ձագարում ընթանալով՝ առաջին կոնտակտից մինչև՝ հաջող ավարտված։ Ձագարի յուրաքանչյուր փուլում պետք է կատարվի ինչ որ գործողություն՝ մենեջերի կողմից․ (օրինակ՝ Ուղարկել կոմերցիոն առաջարկ), հաճախորդի կողմից (օրինակ՝ վճարել հաշիվը), համակարգի կողմից (օրինակ՝ ավտոմատ կերպով ցուցադրել գովազդ)։ Մենք կավելացնենք անհրաժեշտ քանակությամբ վաճառքի ձագարներ, կկարգավորենք փուլերը և գործողությունները, որոնք պետք է կատարվեն։

Լիդերի աղբյուրներ

Բոլոր նոր լիդերը արդեն կհայտնվեն CRM-ում՝ որ աղբյուրից էլ նրանք ձեզ դիմեն։ Զանգահարել են հեռախոսով, գրել են էլ․ փոստով, դիմել են սոց․ ցանցերով, կայքում հայտ են թողել։ Բոլոր խողովակները միանում են CRM-ին։

հաճախորդներ

Առաջին հերթին անհրաժեշտ է որոշել՝ ինչ տեղեկություններ ենք մենք պահպանելու CRM-ում, որից հետո ավելացնում ենք անհրաժեշտ դաշտերը և նշանակում դրանք լրացման անպայմանությունը։ 

3

Ինտեգրում ենք

Ժամանակակից բիզնեսում օգտագործվում են բազմզթիվ թվային գործիքներ։ Մեր խնդիրն է կրճատել դրանք, իսկ մնացածը միացնել CRM-ին։ Արդյունքում մենք ստանում ենք հաճախորդների կառավարման միասնական համակարգ, աշխատակիցների վերահսկողություն և վերլուծության լայն հնարավորություններ։


Ինտեգրում կայքի հետ

Կայքից ստացված հայտերը ավտոմատ կերպով տեղափոխվում են CRM՝ կրկնօրինակների վերահսկողությամբ և բաժանվում մենեջերների մեջ։ Հետագա վերլուծության համար պահպանվում են UTM նշումները և այլ տեղեկություններ։

Հեռախոսի ինտեգրում

Բոլոր զանգերը ֆիքսվում են, խոսակցությունները ձայնագրվում,  նոր հաճախորդները բաշխվում, ներկայիս հաճախորդները միանգամից դիմում են պատասպանատուներին։

Լիդերի աղբյուների ինտեգրում

Էլ փոստը, օնլայն խորհրդատուները, սոց․ ցանցերը, չատերը և այլն։ Հաճախորդները ձեր ընկերությանը դիմում են տարբեր աղբյուրներից, մենեջերը նրանց հետ կշփվի միասնական պատուհանից, իսկ բոլոր կոմունիկացիաները կպահպանվեն CRM-ում։

SMS ծանուցումների ինտեգրում

Միցնում ենք SMS ծանուցումների ծառայությունը, որպեսզի SMS-ները ուղարկվեն CRM-ից։ Սովորեցնում ենք՝ ինչպես ուղարկել նույնականացված SMS-ներ մաինգամից մի քանի կոնտակտների։

4

ավտոմատացնում ենք

Կարգավորում ենք թվային ձագարը, բիզնես գործընթացների ավտոմատացման վիջեթները և ավտոմատ գործողությունները՝ առաջադրանքների ստեղծում, ելնելով ձեր բիզնես գործընթացներից, հայտերի կարգավիճակների փոփոխություն, սոց ցանցերում գովազդային արշավների մեկնարկում, էլ նամակների ուղարկում և այլն։

Աշխատանք գործարքների հետ

Ինչպես տանել հաճախորդին հայտից մինչև վերջնական գնում։ Ինչո՞ւ չպետք է լինեն գործարքներ առանց առաջադրանքների։

Աշխատանք առաջադրանքների հետ

Ի՞նչ են առաջադրանքները, ինչպես են ստեղծվում և ինչ անել նրանց հետ։ Ինչպես ստեղծել ավտոմատ առաջադրանքներ և ինչպես բաց չթողնել ոչ մի առաջադրանք։

CRM-ի աշխատանքային սեղանը

Ի՞նչ թվեր են արտացոլվում հաշվետվություններում և ինչպես են հաշվվում։ Հնարավո՞ր է արդյոք փոխել լոգոտիպը և ֆոնային նկարը

աշխատանք էլ․ փոստի հետ

Ինչպես և որտեղ հաճախորդին գրել էլ․ նամակ։ Ինչպես ստեղծել էլ․ նամակի պատրաստի ձև։ Ինչպես կարգավորել, որպեսզի նոր հաճախորդներին ավտոմատ կերպով ուղարկվի էլ նամակ։ Ինչպես կատարել էլ․ ծանուցումներ։

ՑԱՆԿԱՆՈ՞ՒՄ ԵՔ

ՄԵԾԱՑՆԵԼ ՎԱՃԱՌՔՆԵՐԸ

Ի՞ՆՉ Է AmoCRM

amoCRM

Օգնում է վաճառել շատ:

• Վերահսկողության տակ է վերցնում հաճախորդների հետ կոմունիկացիայի բոլոր ուղիները;
• Ասում է մենեջերին՝ ինչ անել;
• Ավտոմատացնում է վաճառքները;
• Ստեղծում է փոստային ծանուցումներ տարբեր սեգմենտների համար;
• Տեղեկացնում է ղեկավարին խնդիրների մասին;

AMOCRM․ ԿՈՆՏԱԿՏԱՅԻՆ ԿԵՆՏՐՈՆ

Միացնում է հաճախորդների հետ կապի ուղիները CRM- ում.

• Զանգեր հեռախոսով;
• Էլ․ փոստով ուղարկվող նամակներ;
• Կայքի օնլայն չատ;
• Նամակներ Facebook-ում;
• Պատվերներ Instagram-ում;

Ամբողջ ինֆորմացիան պահպանվում է CRM-ի քարտերում

AMOCRM. ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ ԵՎ ՆԱԽԱԳԵՐ

Օգնում է աշխատել միասին և հասցնել ժամանակին
Եթե առջադրանքը դրված է AmoCRM-ում, այն կկատարվի:

• Բոլոր ներգրավված աշխատակիցները հետևում են առաջադրանքի կատարմանը և կատարում են ճշգրտումներ ժամանակին;
• Առաջադրանքների մասին հիշեցնում են հաշվիչները;
• Առաջադրանքը կցուցադրվի ցուցակի վերևում ՝ ըստ առաջնահերթության և հրատապության;
• Ժամկետների խախտման մասին ամիջապես կտեղեկացվի ղեկավարին;

մի կորցրեք հաճախորդներին

Ինչքա՞ն պոտենցիալ հաճախորդ և հայտեր եք կորցնում։ AmoCRM-ը ավտոմատ կերպով ֆիքսում է բոլոր հաճախորդների հարցումներն ու հայտերը և դրանք ավելացնում է Ձեր վաճառքի ձագարում։

Անկախ հայտի աղբյուրից․

• Վեբ հայտ
• Էլ․ նամակ
• Հեռախոս
• Սեցիալական ցանցեր
• Օնլայն չատ

Դուք չեք կորցնի ոչ մի պոտենցիալ հաճախորդի

AMOCRM.ԳՐԱՍԵՆՅԱԿ

Շփվեք և քննարկեք

Ներքին մեսենջերը Ձեր թիմին թույլ է տալիս շփվել կայծակնային արագությամբ՝ ուղիղ ծրագրի ինտերֆեյսում․ Այլևս ոչ մի հավելվածների կամ պատուհանների փոփոխություն։

• Բաց և փակ չատեր;
• Ընդհանուր սկավառակ;
• Հանդիպումների օրացույց՝ հաշվի առնելով մասնակիցների պլանը;
• Խմբերի ստեղծում ըստ ուղղությունների;
• Զեկուցումներ ղեկավարին;
• Բիզնես պրոցեսներ և այլ գործիքներ՝ համատեղ աշխատանքի համար։

ՄԵՐ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

ՇՏԱՊ ՆԵՐԴՐՈՒՄ

Մեկ ամսից էլ պակաս ժամանակահատվածում

Աշխատանքի հարմարավետություն

Ամեն ինչ ձեր հարմարավետության համար

ՀՈՒՍԱԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Խորհրդատուները հասանելի են 24/7

ՀԵՏԱՔՐՔԻ՞Ր Է

ԹՈՂԵՔ ՁԵՐ ՏՎՅԱԼՆԵՐԸ

CRM-форма появится здесь

Կապ մեզ հետ

Տիգրան մեծ 6